dimecres, 8 d’octubre del 2014

Com sóc jo?

En la primera sessió de COED que va ser el 26 de setembre, perquè tots els companys/es ens coneixesim vem fer una descripció de nosaltres tan físicament con psicològic ament, després daixò havíem de llegir una redacció d'un altre company i atribuir-li cinc adjectius, la meva descripció va ser aquesta:

Sóc una persona amb els meus pors i contra com tothom però cadascú és únic, perquè ningú és igual tots som diferents.
A mi el que hem fa única es que sóc una persona molt riallera, divertida, sensible però alhora tinc molt geni. Sempre acostumo a confiar en tota la gent i després m'equivoco, sóc tímida al principi, quan no coneixo a la persona però després quan ja li tinc confiança és com si la coneixes de tota la vida.
Sóc possessiva i gelosa. Quan m'enfado no penso en les coses que dic i després m'arrepenteixo.
M'agrada passar el temps amb les persones que estimo.

Em van atribuir 5 adjectius que són: Sensible, riallera, falta d'auto confiança, passional i sociable.
I em van formular una pregunta.. Abans de confiar en algú observes la seva forma de ser amb la resta?

M'agrada aquesta activitat, crec que es una bona manera de coneixerà a les persones.

.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada