dimecres, 31 de desembre del 2014

Poesia

Què és per a nosaltres la poesia?
Aquesta és la pregunta que vam tenir que contestar cadascun de nosaltres, per després poder recitar tots i cada un de nosaltres un poema davant de tota la classe, la meva resposta va ser aquesta:
Per mi la poesia és la forma d'expressar els teus sentiments, emocions, pensament.. a través de paraules. És llibertat.

Finalment vaig escollir un poema que es titula L'ànima de les flors de Joan Maragall.

L’ànima de les flors
Aquelles dues flors que hi ha posades
al mig del caminal,
qui és que les hi deu haver llençades?
Qui sia, tant si val.
Aquelles dues flors no estan pas tristes,
no, no: riuen al sol.
M’han encantat així que les he vistes
posades a morir, mes sense dol.

"Morirem aviat, lluny de la planta
-elles deuen pensar-;
mes ara nostre brill el poeta encanta,
i això mai morirà."
Imatge extreta del bloc: Racó cultural
L'elecció d'aquest poema a sigut perquè és un poema que em transmet serenitat, tranquil·litat, molta i molta pau, i perquè les flors m'encanten i em recorda al olor de les roses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada